Missyou Abah .


Salam . Hye korang . Sekali lagi aku updates blog sbb aku bosan dan sedih yang teramat sangat . Air mata aku ta berhenti-2 mengalir . Aku sedih mestilaaaa sbb rindukann suara arwah abah dan gurau dgn abah . "Sara , Abah sayang Sara dari dunia sampai akhirat , dan Abah ampunkan Sara dari dunia smpai akhirat" . Ayat terakhir yang arwah abah cakap ! , Ya Allah , bagai nak luruh jantung aku , bilaa teringatkan kembali semua pesanan arwah Abah . Aku fikir itu semua hanya pesanan biasa tetapi disebalik pesanan itu membawa maksud yang sangat mendalam . Hmm :"( . Aku rasa sekarang cam arwah abah aku sedang keja jauh , tau sbb apa ? Sbb arwah abah keja jauh dan balik sekali-sekala , tpi aku rapat sangat dgn arwah abah . Hmm . Banyak kenangan dgn arwah abah yang ta dpt dilupakan . Mmg menyedihkan aku . Ta sempat aku nak balas jasa arwah abah yang menjaga aku dari kecik hingga umur aku 14 tahun jeaaa . Dulu kalau nak exam lgi seminggu , arwah abah yang akan ajar aku semua , Ya Allah aku rindukan detik itu . Hmm :( . Kalau lah boleh putarkan masa , aku nak sangat jagaa arwah abah . Walau sekejap . Sumpah . Tapi itu semua ta kan berlaku dan aku kena redha jeaa lah . MISSYOUABAH <3 ..  "KELUARGA DARI PENTING"

"Sara harap kita sekeluarga dapat jumpa di akhirat kelak nanti ya abah ?" Abah tunggu Sara dan keluarga tau"? " Sara rindu abah . jangan lupakan Sara tau " Hmm :"(

1 comment:

  1. doa byk2 utk arwah abah yaa...insyaallah...adx sekelaurga akn bjumpa gan abah di akhirat kelak :)

    ReplyDelete