HANYA TINGGAL KENANGAN (2011)



Hye . Salam . Hari ni kan New Year ? Hmm . Tahun 2011 akan pergi dan tahun 2012 akan muncul . Aku sedih sangat , dulu kalau new year arwah abah akan bawa aku dan family keluar p Padang Kota or Qb . Aku rindukan semua kenangan tuh . Arwah abah akan beli mercun dan kami akan main kat Qb . Tapi itu semua hanya tinggal kenangan bersama arwah abah yang amat aku sayang .Tahun ini aku bersama umi dan adek aku sajaa duduk di rumah . :"( . For 2 Yakin , aku rindukan kenangan bersama korang dan kenangan bersama sidiaa (kwn aku ) . Hope tahun 2012 aku lebih bersemangat untuk hadapi semua dugaan dan rintangan yang akan datang . Kadang-2 aku akan lemah sangat sbb aku amat rindukan pelukan dan ciuman dari seorang abah . Aku tahu Allah lebih sayangkan arwah abah . Aku kenaa redhaa jea lah . Walaupun aku menangis airmata darah  sekali pun ,arwah abah ta akan kembali ke dunia . Yang pergi tetap pergi , yang hidup kena teruskan hidup . Hmm . Always miss you Abah and u always in my heart <3
Aku minta maaf kalau pernah sakitkan hati korang or terkasar bahasa . Sesungguhyaa itu tidak terniat langsung . Hope korang bahagia sambut New Year dengan family korang . Aku tulis entry ni bersama airmata aku yang mengalir . Hmm . Akhir kata , hargailah Ibu dan Ayah korang semua , sesungguhnyaa mereka lebih penting dari segalanyaa . Jangan menyesal di kemudian hari .

*ILOVEMYFAMILYANDYOUALLS* <3

No comments:

Post a Comment